اديكي بعدتي عن حياتي
ونسيتي كمان زكرياتي
دلوقتي وحشك سكاتي
انا لسه بفتكرك ليلاتي
.....
لسه فاكر نبرة الصوت الحزين
لسه فاكر اهاتك حتي الأنين
لسه فاكر ضحكتك والغمزتين
غصب عني لما بفتكرك نزلو مني دمعتين
.......
دموعي دي مش يعني بعلن انكساري
ولا حتي ندمان وبقدم ليكي اعتزراي
الفراق قبل ميكون قرارك كان قراري
رغم كل ده كنت لاخر لحظة شاري
..........
مش مهم انا وانتي وصلنا لحد فين
حتي مش مهم العشرة هانت والحنين
المهم لما تذكريني تبقي ادعيلي دعوتين
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق