الأحد، 26 نوفمبر 2017

الشاعر .. سامح زين

حكيتي انا ...
وبعدين يادنيا معاكي كفاياكي اهات و جراح
كفايا شقى دا انا عمري راح و كفايا هم انا نفسي ارتاح
دا انا دمعي بينزل ليل وصباح اه يامين ييجي يداوي قلبي العليل
دايما جراحي تكون من الاحباب ليه كدة يا دنيا انا قلبي داب وتعب
داب خلاص من العذاب ياقلبي ولا ليك حد يطل ولا حتى يسأل او يحس بيك
ماليا غيري انا و هم كبير في دنيا كلها ناس كذابين  هي حكايتي انا بالتفصيل
بقلمي ... سامح زين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق