السبت، 25 نوفمبر 2017

الشاعرة .. ملاك زيادالابيض

ودي اقول ودي اغني
ودي اقفز ودي ارقص
فرحة الدنيا مش سيعاني
والسعاد غمره قلبي مخوفاني
يارب ضل اليوم مكتله
ونام مرتاحه بدون ولا دمعه
اشوف السقف ومبتسمه
صورته هناك ابغااضمه
مجنونه بعرف للقمه
سرايا المجنين لحظه شويه
هذيان عاشقه مش مجنونه
الحقني زياد هايخدوني
قولهم عاقله وبعشقي مجنونه
كلماتي/ملاك زيادالابيض

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق