السبت، 25 نوفمبر 2017

الشاعرة .. ريم جواد

يا لى قتلك ابنى بقولك
أنت فاكر انى هبكى
لا يا خاين اياك تشلك
طلقه او ضربه بسنكى
أنت فاكر انى هولول
ههههههه لا يا خايب أنا بزغرط
ابنى راح شهيد محنى
وأنت ما تجيش رقعه ف كمى
ابنى للجنه بيجرى
وأنت فار مرعوب تملى
هو مات ساجد يصلى
   وأنت بكفرك تعلى
اضرب ....اغدر....اجرى...أهرب
ماهو ده اخرك يا جبان
قلبك حجر منزوع حنان
عمر اسمك ما كان إنسان
بس كلمه من قلب ام
هتطلع من هم هتروح لغم
داعيه عليك رب العباد
نفسك تزيد وتزيد عناد
ليوم معلوم ...وختام محتوم.....وبصراخ مكتوم ...ودعوة مظلوم ..ّ...
بقلمى من قلب مزقه الألم ...ريم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق